Tovább a tartalomhoz

Szavatossági és Jótállási igény bejelentése

 

Szavatossági igényed áruházunkban az Általános Szerződési Feltételekben foglaltak szerint érvényesítheted. Jótállási jegyként minden esetbven az igény érvényesítésének tárgyáról szóló bizonylat (számla) szolgál.

Jótállási idő

A jótállás időtartama magánszemélyeknek:

  1. a) 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 1 év,
  2. b) 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 2 év,
  3. c) 250 000 forint eladási ár felett 3 év.

Kivételt képeznek a saját, DELUZZO termékek, amelyek garanciáját a termékek adatlapján jelezzük külön, így például előfordulhat olyan eset is, hogy akkor is 2 éves a garancia, hogyha a 100.000 forintot nem haladja meg az eladási ár.

Jótállás időtartama jogi személyeknek (2023.06.06. után vásárolt termékek esetén):

10 000 forintot elérő eladási ár esetén FÉL ÉV.

Amennyiben jogi személy DELUZZO terméket rendel meg, számára is a termék adatlapon szereplő garancia lesz az érvényes, a fél éves garancia helyett.

 

Jótállási igény bejelentésének menete

Amennyiben a megvásárolt termékben fennálló hibát tapasztalsz, kérjük jelezd emailes elérhetőségünkön az alábbiak szerint:

1) Írj részünkre email-t az ugyfelszolgalat@deluzzo.hu email címre az alábbi kötelező elemekkel:

1.1) Email tárgya

  • Garanciális hibabejelentés DE.......ZO azonosítójú rendeléshez

1.2) Email Csatolmánya

  • Igénybejelentő lap (Letöltés)

  • Fotó / Videó a hibáról
    és
    amennyiben a terméke alján (székeknél általában az ülés alján vagy a mechanikának a tetején) szerepel címke, akkor a
    4 jegyű gyártási szám ún. "Charge No.:"
    Csak bizonyos termékek esetében kerül feltüntetésre! 

    Minta: 


  • Vásárláshoz kapcsolódó számla / nyugta

2) Kérjük szíves türelmed, míg ügyfélszolgálatunk visszajelez és tájékoztat az ügyintézés további menetéről. Cégünk forgalmazóként a bejelentésedet követően azonnal felveszi a kapcsolatot a gyártóval, majd átlagosan 1-3 munkanap alatt válaszolunk érdemben a bejelentésedre.

Egyéb tudnivalók

  • Tájékoztatunk, hogy telefonon reklamációt nem áll módunkban kezelni. Kérjük, hogy a fentebb említett dokumentációkkal nyújtsd be szavatossági vagy jótállási igényed.
  • A vásárlást igazoló dokumentum (számla, nyugta) bemutatása, illetve dokumentációból kimaradt részletek hiányában reklamációt nem áll módunkban kezelni.
  • Ügyfélszolgáltunk által kért megfelelő képes dokumentáció hiányában a terméket előre egyeztetett időpontban visszahozni / visszaküldeni szükséges bevizsgálásra budapesti szakszervizünkbe.
  • Amennyiben a küldött dokumentáció és leírás alapján a hivatkozott hiba nem feltárható, Deluzzo Kft. bekéri a terméket / megjelölt alkatrészeket bevizsgálásra.
  • Bejelentése pozitív elbírásálása esetén a meghibásodott alkatrész pótlásáról cégünk díjmentesen gondoskodik. A pótalkatrész cseréjéről a megrendelőnek szükséges gondoskodnia. Amennyiben a csere elvégzése nem megoldható, díjmentesen igénybe veheti szavatossági időn belül szerviz szolgáltatásunkat előzetes időpontegyeztetés alapján Szakszervizünkben melynek címe: 1044 Budapest, Ezred utca 1-3. LOGIN Üzleti park C2 40. A díjmentes szakszerviz szolgáltatás igénybevétele esetén az el- és visszaszállításról a megrendelőnek szükséges gondoskodnia.

    Köszönjük az együttműködést!

Termékek összehasonlítása

{"one"=>"Válassz 2 vagy 3 terméket összehasonlításra", "other"=>"{{ count }} a 3-ból kiválasztva"}

Válaszd ki az első terméket

Válaszd ki a második terméket

Válaszd ki a harmadik terméket

Összehasonlítás